Who am I?


Prohlížím si svůj blog a říkám si, že tu něco chybí. Něco osobitého, co by mi na blogu vytvořilo pocit, že se budu cítit po každém kliknutí "doma". Po pár minutách mi došlo, že tu vlastně není nic o mně. Žádný můj příběh. Nic o mně nevíte. Možná je to dobře, možná ne. Dle mého názoru lidé mají rádi, když vědí, čí články si čtou. Rádi si ve své hlavě tvoříme obrazy a představy, ale potřebujeme k tomu podklad. 

Takže jdeme na to! Dnes bych vám ráda pověděla něco málo o mně 😊
Mé jméno je Anna, narodila jsem se v červenci roku 1998 v Praze. S rodiči jsem však bydlela na jejím kraji, tj. Praha-východ. Dnes už s rodiči nebydlím. Přestěhovala jsem se totiž s přítelem do Prahy 5. S mým přítelem jsme spolu přes rok. Mohli jste ho již vidět ve videích, či na fotkách zde na blogu 💚. Potkali jsme se v klubu(i když ani jeden nejsme extra párty typ, vtipné že?😁). Nejsem jedináček, ale jsem z naší rodiny nejmladší, což má stále své výhody😂. Mám přírodní blond vlasy a nikdo mi to většinou nevěří. Na střední jsem nosila rovnátka a vybrala jsem si na své hlavě snad všechny neduhy, co šly tj. pomalý růst vlasů, křivé zuby a rovnátka, akné(které se naštěstí zlepšuje), jako malá jsem byla několikrát na operaci s ušima, špatný zrak(brýle) apod. Na střední jsem měla poprvé a naposled(prosííím) zlomenou nohu v nártu.


V květnu(2017) jsem úspěšně vystudovala Střední odbornou školu přírodovědnou a veterinární, obor ekologie a ochrana životního prostředí v Praze 2. Neptejte se mě, co mě to popadlo. Původně jsem chtěla na veterinu, kam mě bohužel s mými známkami ze základky nevzali. Tak jsem se přihlásila ve druhém kole na jiný obor. Upřímně? Jsem ráda, že to mám za sebou. Netvrdím, že mi studium na této škole nic nepřineslo, ale hold jsem se našla v něčem jiném až později. Určitě jsem se díky této škole zlepšila v angličtině a třídění odpadu, heh 😅 Ale o mé škole zase jindy. Po střední jsem dělala přijímačky na mojí vysněnou Vyšší odbornou školu publicistiky, kam mě úspěšně přijali(jupííí). Uvidíme, jak si nestudijní typ, jako já povede dále. Držte mi palce, začínám již 1.září.





Mezi mé oblíbené věci patří jistě cestování po světě jakýmkoliv způsobem. Ráda objevuji. Jsem milovník knih, především romaňtáren, motivačních knížek, cestopisů, průvodců a fantasy. Když jsem byla menší, měla jsem po babičce bígla, kterého jsem milovala. Sehrál v mém životě velkou roli a už se moc těším, až si bígla pořídím znovu 😇 Bohužel vím, že mého prvního mi žádný jiný nenahradí. 
Mezi mé závislosti patří Caramel Machiatto ze Starbucksu, ať už teplé nebo studené. Cookie, bagel a sušená slanina z Mark's and Spencera, vodnice, spaghetti Carbonara, guláš, jakékoliv maso, nejlépe steaky(omlouvám se vegetariánům a veganům). Miluju západy/východy slunce, kytičky ve váze, léto, podzim, romantické komedie, svetry, sukně, batůžky, koně, ice tea, kafe, moře, měkkou trávu, po které se můžu procházet bosa, svého králíčka Enrího(jméno podle mého nejoblíbenějšího zpěváka Enriqueho Iglesiase😂💓) a nákupy, ať už kosmetiky, nebo oblečení. Mezi mé oblíbené podniky patří Corleone na Andělu, nebo Starbucks na Pražském hradě. Nepohrdnu ani El Bariem(též na Andělu), nebo čajovnou Maghnia Village(ta je teď bohužel mimo provoz, protože se stěhují). Mezi má oblíbená místa patří všechny pražské vyhlídky, Letná, Náplavka(u které byla moje střední škola) a Itálie(v ní se cítím většinou víc doma, než v Česku).


Myslím, že to pro dnešek stačí 😊 Pokud chcete vědět i nějaké pikantnosti ze života a o mně, nebo třeba něco o mé blog kariéře, není problém, ráda se s vámi podělím.

A co Vy? Máme něco společného?
-Anička

10 komentářů:

  1. Omg m&s prodává tu sušenou slaninu i v česku?? Jo! Svět je o něco víc v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  2. Školu u náplavky jsem měla taky, kousek od Tančícího domu :) jsi moc sympatická podle fotek a jsme stejný ročník :D mám toho spoustu podobného s tebou kromě knížek, já na to čtení až tolik nejsem, ale občas si něco zajímavého přečtu :) Blog kariéra by mě zajímala, to jsou vždycky zajímavé články :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, kam si přesně chodila? :D Já veděla, že si hned sedneme, už podle tvého blogu :)

      Vymazat
  3. Působíš na mě velmi sympaticky, mě teď střední čeká a už teď jsem z toho nervní :D...
    Kéž bych měla v Plzni Starbucks, první co dělám, když jedu do Prahy? Jdu si dát kafčo do Starbucksu :D..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nemusíš být nervní :D ono se to od základky liší jenom v pár věcech :) Starbucks je láska! Hlavně ten na Pražském hradě :D

      Vymazat
  4. Tak to moc gratuluju, že tě přijali na tvojí vysněnou školu, určitě to zvládneš :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda,že jsem se o tobě dozvěděla líp,člověk pak i líp chápe články a má ke všemu souvislosti :). Líbí se mi jméno tvýho králíka,s mamkou máme Enriquea taky rády :D
    A já si vytáhla Krále Lávru a taky jsem v první chvíli byla zhrozená :D naštěstí to dopadlo dobře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, přesně to jsem si řekla. Je dobře, když čtenáři alespoň trochu ví, čí články čtou :) Děkuju za pochvalu jména :D Každej, kdo mě zná se vždycky tomu jménu pousměje. Krále Lávru bych dala úplně vpoho, ale nejhorší je ten prvotní výpadek paměti.

      Vymazat