Anne's talking #2

Uběhl více jak týden od posledního deníčku a za tu dobu se změnilo tooolik věcí. Občas přemýšlím nad tím, jak je to vůbec možné. Jeden den jsou věci takto a druhý den zase takhle. Nu což, alespoň se nenudíme 😊.

Co se tedy událo a jaké novinky jsou i pro vás zajímavé? 




Když jsem minulý týden ve čtvrtek slavila svátek s přítelem, už už jsem se těšila na pátek, kdy měli přijet naši a sourozenci se svými polovičkami 😇. V plánu byla kolaudačka našeho bytu a opékání buřtíků na zahrádce. Vše se krásně vyvedlo a já si zavzpomínala na staré časy na chalupě, kdy jsme měli buřty pořád 😁.





Sobota už tak hezká nebyla, ale o tom už mluvit nebudu, myslím že ve článku Jak se vypořádat se smutkem , je to popsané detailně. Byli jsme akorát na Náplavce, kde jsem si koupila Nemléko (pokud nevíte co to je, jedná se o mandlový nápoj, který je například nějak ochucený, já měla vanilku)


Neděle byla taková divná, ani si jí nepamatuji, vzhledem k události ze soboty.


V pondělí jsem nechtěla být doma sama, takže jsem se vydala za našima domů a byla u bazénu🌴🏊. Stejně tak v úterý, až na to, že jsme si s taťkou udělali menší výlet do Špindlu, kde jsme vyzvedávali mamčí z ladies weekendu 😄. Řeknu vám, že vedro bylo i na horách a nezasněžené sjezdovky mě značně vyděsily - to jsem si tak totiž říkala, jak to vůbec můžu v zimě sjet? Vždyť to vypadá hrozně prudký 😂😂.

Ve středu jsem poprvé ochutnala u strejdy který tam vaří smaženou zmrzlinu🍦, která byla výborná! Kdo by si chtěl zajet, musí do Kolína do Cafe bar Monet 💓.

Čtvrtek byl takový poklidnější, teda dokud mi nezavolal přítel, že nemůže chodit, protože má nateklé koleno 😅 Tak jsem pro něj jela do práce s tím, že musím ještě nakoupit. Zvládl celý velký nákup se mnou, ale pak už nemohl nic, takže to od včerejška léčíme.

Dnes jsme byli dopoledne s taťkou na farmářském trhu na Andělu a kluci se nechali ostříhat v Thomas's Barber Shopu. Daddy mi koupil nádherný kytičky🌻🌸, makronky a sýry. O pochoutky je tedy postaráno.


A jak jste se měli vy?
-Anička

14 komentářů:

  1. Úplně jsem dostala chuť na to, jít opékat někam do přírody buřtíky :) Bazén ti závidím. Když jsme bydleli na baráčku, bazén jsme měli. Nyní jsme bohužel na bytě, kde ta možnost není. Tak mi nezbývá v těch vedrech nic jiného, než si napustit ledovou vanu nebo se vydat na aquapark :D

    Ať se přítel brzy vyléčí! :) Držím prstíky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si je dala znova, věř mi :D Ještě že tu máme na zahrádce ohniště. U nás v bytě je také bohužel spolehnutí jen na studenou sprchu :D

      Děkuji za přítele, snad to pomůže :) :D

      Vymazat
  2. Někdy těch změn je tolik, že se ani nezdá, že by to mohlo jít.
    Opékání buřtů, ačkoliv buřty moc nemusím, se mi líbí, je to takový symbol léta, stejně jako grilování. :)
    Mandlový nápoje je výborný, ale měla jsem ho jen asi 2x. Zato sojový čokoládový si kupuji často, protože ten dělají v malém balení. A také jsem si kupovala kokosový. :)
    Na hory jezdím jenom v létě, takže mě ty sjezdovky ani neděsí. :D Ale chtěla bych se začít učit na snowbordu, nevím proč, ale začalo mě to hodně lákat.
    Smažená zmrzlina zní zajímavě a vypadá hodně chutně. :)
    Makropnky jsem neměla už hodně dlouho, když o nich čtu, dostala jsem na ně chuť. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně taj symbol léta - praskání ohně a jeho vůně :) Mandlový nápoje jsou prostě láska :D Držím ti palce se snowboardem, mně to moc nejde, já radši lyže :) Makronky jsou výbornýýý, ale musíš mít ty správné :D Já mám od Nos Macarons.

      Vymazat
  3. Já tak dlouho neměla buřty! Musíme si je taky opéct :D Nemléko bych mohla vyzkoušet, protože mléko úplně nesnáším, takže díky za tip :) I za ten na smaženou zmrzlinu, zní to zajímavě. Absolutně si neumím představit, jak je ve Špindlu vedro, to jsem fakt nikdy nezažila :D Přeji příteli brzké zlepšení toho kolena, to musí být ještě v tomhle počasí pěkně na prd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, mléko tam opravdu není, skládá se to pouze z vody,trocha soli a aroma, které chceš + samozřejmě mandle :) Nikdy jsem nezažila na horách vedro, ale tohle bylo fakt hrozný :D Děkuji za přítele, už se to lepší trošku.

      Vymazat
  4. Tak to nevypadá na až tak špatný týden :) až teda na sobotní událost.. a buřty bych si fakt dala! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Smažená zmrzlina zní zajímavě, ale buřty bych si asi nedala :D sjezdovky bez sněhu jsem ještě neviděla, tak mám aspoň představu, jak vypadají :D ale tu pohodu o ohně ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sjezdovky byly fakt prudké! :D Pohoda byla, to je pravda :)

      Vymazat
  6. Buřty a opékání, dřív jsme každé léto skoro pořád opékali s rodinou, ale jaksi to asi vymyzelo :/ Dlouho jsem je neměla a úplně dostala chuť :) :D
    Nemléko jsem ještě neměla, ale vím co to je...určitě někdy musím zkusit :) :D
    To pondělí a úterý a vlastně i to opékání předtím to musely být hodně fajn dny...je super, že si si je tak pěkně užila. Do takového počasí také tak akorát :) :)
    Kytička moc krásná a zmrzlina musela být výborná...takovou jsem tedy ještě neměla no :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hurá do obchodu pro buřty a s kamarády opékat! :D

      Vymazat
  7. teda strejda vari v cafe Monet ? to je moje jedna z oblibenych restauraci/kaváren v Koline, bydlim kousek vedle, v Kutne Hore, ale v Koline jsem celkem casto a Monet mam moc ráda :) tak to je nahodicka. :) to bych si tam nekdy skocila, je pravda ze smazenou zmrzku jsem jeste nikdy nemela.
    co se tyce smutku, neboj, ted uz bude jen lip. nebude to ihned, ale bude se to casem zlepsovat :) uvidis. hlavu vzhuru, bud obklopena lidmi, a ono to pujde :)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je náhodička! :D Ano strejda tam vaří a dělá mega porce, tedy mně to tak aspoň přijde :D Smaženou zmrzku si určitě dej, docela mě zasytila :) Smutek přejde, vím to, děkuji za podporu :)

      Vymazat