Pag-NP Krka-Pine Beach-Záhřeb(II.část)

II.část toho, jak jsme procestovali Chorvatsko 😊


Beritnica Beach,Pug

Ve středu  nás čekala cesta přes dvě hoďky na ostrov Pag, konkrétně na malou tajnou pláž zvanou Beritnica Beach. Nelekejte se cesty, která k ní vede 😂 Cesta sice bude sotva pro jedno auto, avšak na jejím konci vás čeká provizorní parkoviště. Za odměnu vás pak očaruje krásně čistá voda a minimum lidí 😇 Při zpáteční cestě doporučuji zastavit na vyhlídce, díky které budete mít Pag jako na dlani. Najdete ji u silnice, která vede k Novalje při výjezdu serpentinami(tudíž ta samá, po které jste jeli na pláž).






Opět podotknu, že naše dovolená probíhala MIMO sezónu, tudíž nemůžu zaručit minimum lidí,(bohužel).






NP Krka

Na čtvrteční výlet do národního parku jsem se těšila. Pravda je, že za tento výlet si trochu připlatíte, ale už samotná cesta lodí stojí za to, ke všemu když chytnete stejně jako my VIP sezení s pánem kormidelníkem v jeho kajutě ✌ Během jízdy jsme měli k dispozici nabídku občerstvení a výhledy na místní stavby v podobě mostů či již zmiňovaný Šibenik. Po příjezdu jsem však zažila šok, protože i mimo sezónu tady byly davy lidí, které se tlačily honem honem k vodopádům. Celkový dojem z parku je asi takový - moc lidí, ale příroda nádherná, když tedy pominu ty fuj věci, které se mi při vstupu do vody otíraly o nohy 😂 Tím však nemám na mysli ty společenské ryby, ale ty listy, větvičky a další slizké věci.

Pine Beach
Předposlední z našich výletů byla Pine Beach, nebo-li borovicová pláž, kde rostou pouze borovice, jak je již z názvu jasné 👀 Škoda že jsme tuto pláž neobjevili dříve, protože tady bylo též minimum lidí a naprostý klid. Je však pravda, že voda byla studenější, než ta ve Vodici. Také si dejte pozor, ať nezajdete skoro jako my (omylem) na nuda pláž, protože stařečský zadečky asi opravdu vidět nepotřebujete 😁 Pine Beach se nachází cca půl hoďky od Vodice.
Záhřeb
Posledním výletem byla cesta do hlavního města, kam jsem se též moc těšila, ale bohužel jsem byla zklamaná. Záhřeb mi přišel smutný, zašedlý a né moc zajímavý, pokud tedy vyloženě nechodíte po památkách. Navíc jejich nákupáky mi přijdou naprosto nepřehledný(zlatý Čerňák). Jedinou radost mi udělaly trhy na náměstí Dolac, kde jsme si do bytu pořídili tu nejhezčí sušenou kytičku🌸! Škoda, že takové kytky a jejich ceny nejsou u nás, protože v Záhřebu dáte za pugét krásných kytiček ani ne 50 Kč! A víte co bylo ještě smutné? Ani vyhlídka na Záhřeb ze Strossmayer promenade se mi nelíbila 😶a to ani nemluvím o výšce mýtného, které jsme za průjezd z Vodic do Záhřebu zaplatili 😱 Každopádně jsme rádi, že jsme Záhřeb viděli, třeba mu dám ještě někdy šanci.


A co vy? Jaká jsou vaše oblíbená místa v Chorvatsku? Šup s nimi do komentářů a pokud jste nečetli I. část, klikněte ZDE 😍
-Anička

28 komentářů:

  1. Stařečské zadečky :D no měla jsi to zajímavé :D v Chorvatsku byli několikrát naši blízcí známí, ale já ještě ne :D ty vodopády jsou super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo na ty byl "krásný" pohled :D Já byla v Chorvatsku letos poprvé a byla jsem příjemně překvapená. Každopádně já jsem docela zhýčkaná písčitou pláží :D

      Vymazat
  2. Národní park z fotek vypadá nádherně! Miluju přírodu a vodopády, ale ty lidi.. no.. Ale co se dá čekat :D Do Záhřebu jsem se vždycky chtěla podívat, protože do Chorvatska jezdíme často. A líbí se mi, že jste dovolenou pojali takhle "kulturně" a "výletově", protože takové dovolené jsou podle mě nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Park byl nádherný, jen je dost těžké nevnímat ty lidi kolem, abych si to pořádně užila :D Držím palce, ať se do Záhřebu jednou dostaneš :) My s přítelem máme takové dovolené nejradši, protož díky výletům objevíš mnoho míst :)

      Vymazat
  3. Byla jsem v několika zemích, ale jelikož mamka má averzi k Chorvatsku, tak tam jsem zrovna nebyla :D :(.. Máš krásné fotky, nejvíce se mi líbila ta z toho NP :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla též dlouhou dobu averzi k Chorvatsku, ale po letošní návštěvě se stydím, protože chorvatská zákoutí jsou jedna velká nádhera :) Třeba se tam někdy nakonec podíváte, můžeš jí ukázat tenhle článek :D

      Vymazat
  4. Do Chorvátska chodíme každý rok a milujem každé jedno mesto, ktoré sme navštívili :) Krásne fotky :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) I já se do Chorvatska určitě někdy vrátím.

      Vymazat
  5. Já byla v Chorvatsku poprvé loni a to v Biogradu na Moru :) Moc se mi tam líbilo a s přítelem plánujeme někam zavítat příští rok. Pokud to bude Chorvatsko, určitě si vezmeme od tebe inspiraci a tipy ;)

    http://elisminarova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biograd je prý také krásný :) Přeju ti, ať vám to s přítelem vyjde :) a děkuji, budu ráda, když využijete mé tipy, pak mi dej určitě vědět.

      Vymazat
  6. U těch vodopádů to vypadá krásně. Já se marně snažím někoho přemluvit, aby se mnou jel do Chorvatska, ale všichni chou tak akorát do Thajska...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane jo, to se divím, že s tebou nikdo nechce :D Já pojeduuu :) Thajsko je každopádně také určitě krásné.

      Vymazat
  7. akurat sa tento rok chystam po prvykrat do Chorvatska, tak som dost zvedava, ake to tam bude. tie fotky vyzeraju naozaj krasne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky jsou super, já už na dovce nebyla roky a když to vidím, hned bych vyrazila 🙂

    OdpovědětVymazat
  9. Naposledy jsem byla u moře před 4 roky a už mi to fakt chybí. Zvlášt, když vidím takové krásné fotky :) Letos jsem teda dala přednost poznávání evropských hlavních měst, ale příští rok to vidím na moře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evropská města jsou taky super! Baví mě ta jejich pokaždé jiná, zvláštní atmosféra :) Děkuji za milý komentář.

      Vymazat
  10. Já byla v Chorvatsku jednou a to konkrétně na Hvaru. Byli jsme šopnuti na dva týdny mimo civilizaci a nemůžu si stěžovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být občas mimo civilizaci je fajn :) Hvar musel být krásný!

      Vymazat
  11. Pekný článok :) Národný park Krka som už navštívila, ale viac sa mi páčili Plitvické jazerá. A moje obľúbené miesta? Ak si Zadar ešte nenavštívila, určite ho navštív - je to krásne mestečko a nachádza sa tam morský orgán. A ďalšie pekné miesto je aj kaňon Zrmanja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plitvická jezera byla jako další možnost, takže je třeba zkusíme příště :) každopádně mě zaujal kaňon Zrmanja, děkuju za tip :)

      Vymazat
  12. musím sa priznať, ja som v chorvátsku ešte nikdy nebola! :D.
    ale vyzerá, že je tam naozaj krásne! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tam honem zajeď :D Já byla mile překvapena. Děkuju za milý komentář :)

      Vymazat
  13. Skvělý článek, úplně z něj sála letní atmosféra :3 A ty fotky :3 Tohle je přesně způsob, jak chci cestovat. Zní to úžasně a díky za tipy pro budoucnost :)
    A děkuju za komentář :3 Tvůj blog se mi taky moc líbí :3
    michelle-and-her-world.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za pochvalu! :) Tenhle způsob mi přijde nejlepší, poznávat a objevovat a když chceš sem tam i nějakou památku? Proč ne? :) Přeju hodně štěstí do cestovatelských let.

      Vymazat
  14. Já si z Chorvatska moc nepamatuju, naposledy jsem tam byla asi 5 let zpátky a to nás dovezli vlastně jen někam na pláž, kde jsme byly skoro celou dobu. Nicméně jsme strávily jeden den v těch NP a ty byly fakt nádherné. Tam se mi moc líbilo. Ze Záhřebu mám podobný dojmy jako ty, takový hrozně smutný město..
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NP byl krásný :) Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má ze Záhřebu takové pocity :D

      Vymazat