Relax je potřeba (Lipno nad Vltavou a Český Krumlov trip)

hned na úvod něco pro pobavení - můj taťka to pojmenoval "Discoený" - Jakože Disco Anička, chápete ne 😂

Každopádně k věci - od pátku do neděle jsme měli s přítelem naplánovaný relax weekend na Lipně nad Vltavou. Chtěli jsme trochu vypnout od práce a utéct do přírody. Tento relax jsme potřebovali o to víc, když si přítel namohl přes týden v práci záda 😁. 

Co jsme tedy dělali a co bych doporučila? 




V pátek po příjezdu jsme si předali s mými rodiči apartmán(byli tam týden před námi) a poté následoval oběd v Milano restauraci. Pokud sem pojedete, dejte si Aloe Vera Ice tea! Je sice více sladký, ale mooc dobrý 😊 Také nezapomeňte, že v celém areálu Lipna se v restauracích platí hotově(neptejte se proč, také to nevím 😅), naštěstí bankomaty tu jsou. V Coopu a na atrakcích se však dá platit kartou, což mě značně, ale mile překvapilo.


Po obědě rodiče odjeli a my se vydali na procházku do Maríny. Přítel tu ještě nebyl, tak jsem ho provedla 💪. V sobotu jsme si ráno dali snídani na terase v podobě palačinek s nutellou, po které následovala procházka na Stezku korunami stromů🌲🌳. Zde jsem byla i já poprvé a byla jsem mile překvapena. Komplex je krásný, čistý, plný atrakcí a ke konci vás čeká super výhled. Zádrhelem byla maximálně tak cena. Za samotnou stezku zaplatíte 210 Kč bez jízdy tobogánem. Na ten jsem ale stejně nechtěla jít, protože nejspíš trpím malou klaustrofobií z "plechových" skluzavek 😂.

Po stezce jsme si dali oběd, nechali si trochu slehnout a hurá na bobovou dráhu! Cena taky nic moc. Zaplatíte 80 Kč za osobu, nikoliv za bob! Takže jízda v jednom bobu, pokud chcete jet spolu, jako my s přítelem, vás bude stát 160 Kč, dobrý ne? 😅. Každopádně je dráha alespoň delší 😇. Po bobovce jsme si na apartmánu pustili telku a koukli na film LOL s Miley Cyrus, určitě ho většina z vás bude znát. My ho s přítelem máme rádi💓.

V neděli byl čas odjezdu. S přítelem jsme se však rozhodli, že si výlet o trochu prodloužíme a zajedeme si do Českého Krumlova, o kterém všichni tak básní. Z mého pohledu je to krásné město, jen Praha se mi asi stále líbí víc, nevím proč 😇. Naším cílem byla hlavně vyhlídková zámecká věž, za kterou dáte 50 Kč, pokud máte studentský průkaz, tak 40 Kč. Výhled opravdu stojí za to, jen se připravte na prudké stoupání do schodů a úzké schodiště. Co nás také pobavilo, bylo parkování, za které dáte pouhých 10 Kč na 90 minut, takové ceny bych v Praze taky brala noo, ale co se dá dělat 😃.


A co vy? Byli jste někdy na Lipně nebo v Českém Krumlově?
-Anička

19 komentářů:

  1. V Českém Krumlově jsem byla loni i letos během pobytu na vodě :) loni dokonce i na slavnostech, bylo to tam hezké :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lipno i Český Krumlov jsem navštívila asi pětkrát, ale pořád nemám dost. Mají prostě své kouzlo :) Obecně miluju Šumavu, takže každou návštěvu hor spojím s těmahle zastávkama :) Jen mě v Krumlově vždycky naštve to množství turistů, ale to si holt budu muset (vzhledem ke stěhování do Prahy) zvykat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla též mile překvapená, Lipno mě okouzlilo již poněkolikáté :) V Krumlově jsem byla překvapená z toho, kolik je tam šikmovokých(bez urážky vše), ale prostě jsem je zrovna tam nečekala :D Je pravda, že v Praze jich je bohužel o dost víc, ale aspoň udržují náš turistický ruch společně s dalšími :D

      Vymazat
  3. Tu stezku korunami stromů ti závidím :D už tolik fotek jsem odtamtud viděla a vždycky jsem říkala, že se tam musím už jet jednou podívat! Škoda, že to mám tak daleko. Sluší vám to spolu :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to máme 3 hodiny, ale stojí to za to :) Přeju ti, ať ti to někdy vyjde a děkujeme za pochvaluuu <3

      Vymazat
  4. Český Krumlov a okolie mám pochodené, je to tam neskutočne krásne, v okolí som strávila niekoľko prázdnin, a skutočne je tam stále kam chodiť a čo nové obzerať. Kedykoľvek by som tam šla opäť :) :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, máš nějaké tipy? Ráda je pak využiju :)

      Vymazat
  5. tak je vidieť, že ste si trip teda poriadne užili! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda Český Krumlov, působí to tam na mě skvěle ♥
    Určitě jste si to velmi užili ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě působil trochu smutně, ale to bylo možná počasím :D Každopádně je to krásné město :)

      Vymazat
  7. Nebyla jsem ani tam ani tam, dost ti závidím :/ Taky bych se ráda jela někam podívat ale bohužel mě to nikdy nevýjde :/ Příští měsíc už budu celý pracovat abych něco našetřila, protože potom ve čtvrťáku nebude na práci čas. :/ Moc Vám to spolu sluší ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to doufám ,že ti alespoň něco podobného někdy vyjde :) Děkujeme <3

      Vymazat
  8. Vždy odtiaľ vidím pekné no fotky, no sama som tam ešte nikdy nebola, ale rada by som sa tam pozrela :)

    OdpovědětVymazat