Narozky v Drážďanech?

Já říkám ano! Na 13.7. jsem se těšila nejen kvůli tomu, že mám narozky (happy b-day to me, I'm 19 now🎈🎉), ale i kvůli cestě do Drážďan. Hlavním cílem byly nákupy - jak jinak než v Primarku. Lepší než nákupy však bylo to, že jsem cestu nepodnikala sama. Mimo přítele se mnou jely i mé kamarádky💓, takže jsem si chvílemi připadala jako ve filmu Sex in the city 😅 Jedna kamarádka s sebou navíc přibrala přítele, takže ten můj nebyl v obložení šílejících holek a milovnic nákupů sám.

Co jsem si tedy koupila a jaké byly zážitky? 

Perfektní den začal již ráno, kdy mě přítel vzbudil dárkem v podobě večeře na Ještědu (že by přítel četl můj článek s wishlistem?💚). Následovalo rychlé zkrášlení, protože jsme zase skoro nestíhali a rychlá zastávka u mekáče pro toast se slaninou, protože jsem byla b-day girl a já měla prostě chuť na prasárnu byla nezbytností 😂. Na místo srazu jsme i s naloženou posádkou v podobě kamarádů přijeli s chvilkovým zpožděním. 
Cesta sama o sobě trvala cca 2 hoďky a byla plná "zpěvu", smíchu a štěstí. Po příjezdu na Prager Straße, následovala chvilka klidu v podobě kávy a cheesecakeu ve Starbucks Coffee na náměstí. Po odpočinku se vyrazilo na nákupy. Nutno podotknout, že kamarádky byly v Primarku poprvé, takže nákupy byly opravdu dlouhé, vyčerpávající, ale velmi úspěšné 😊 Dokonce i naše druhé polovičky si s naší pomocí vybraly vše, co potřebovaly.

Já si pro sebe ulovila bílou basic mikču za 8€, růžovou nepromokavou bundu typu parka za 10€, gumičky do vlasů za 1,50€, kabátek za 22€, semišovou sukýnku za 11€, kterou vám bohužel nevyfotím, protože mi jí přítel omylem hned ušpinil PROPISKOU!!, Takže musela do čistírny a doufám, že mi jí zachrání😅. A nakonec ještě nový kaktůsek do rodiny za 3,50€ a supr čupr láhev na pití.










Ostatní toho měli o hodně více, ale já zase měla věci dražší 😀







Zpáteční cesta probíhala ve větším klidu, protože nákupy byly značně vyčerpávající. U rodičů na mě pak čekaly dárečky a krtkův dort bez krtka čtěte jako krtkův dort bez banánu uvnitř😂. Zkrátka a jednoduše to byl skvělý narozeninový den v obklopení rodiny a přátel, co víc si přát?


A co vaše 19ctiny? Nějaké pikantní zážitky? 😁 Jezdíte také do Primarku?
-Anička


36 komentářů:

  1. To nebylo moje chyba ta sukně, ach joo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné úlovky i dort :) a dodatečně všechno nejlepší :) já měla 19 v březnu a slavila jsem s mými nejbližšími a večer pak pařila na plese :D v Primarku jsem byla několikrát a vždy si to užiju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Pařba na plese je taky dobrá ne? :D

      Vymazat
    2. Jojo, to nepochybně :D jsem zvědavá na dvacetiny :D :)

      Vymazat
    3. To já taky hele, prvních "cet" místo "náct" :D

      Vymazat
  3. Pekné veci si si kúpila, najviac sa mi páči tá ružová bunda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Veci jsou krasne, me se libi ta ruzova bunda, ja mam takovy ruzovy boomper, jinak boze uplne jsem dostala chut na ten krtkuv dort!! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj bomber jsem viděla, je super! :) Chtěla jsem ti kousek dortu poslat poštou, ale už není :D

      Vymazat
  5. dodatočne všetko najlepšie! :).
    verím, že si si to tam poriadne užila a ten Primark... ach ach, koľko krásnych vecičiek! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. V Drážďanech jsem na nákupech taky byla, ale moc mě to nenadchlo. Nevím, Primark mi nepřijde tak moc skvělý, ale ty sis pořídila fakt hezký kousky! :) Přeju ti opožděně všechno nejlepší a jak koukám, určitě sis svůj narozeninový den užila a to je hlavní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Je pravda, že ne vždy si tam něco vyberu, ale na nákup basic věcí je Primark super, protože kde jinde seženeš obyčejné tričko za 1€ ? :)

      Vymazat
  7. To vypadá naprosto suprově :) Doufám, že jste si to všichni moc užili! Moje 19.narozeniny jsou ani ne za týden a zatím to vypadá, že budu na brigádě :/ ale co, dá se to oslavit i jindy :) A už se moc těším do Vídně do Primarku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se to zvrtne v neplánovanou oslavu :D :) Do Vídně do Primarku chci taky a hlavně do Prateru :)

      Vymazat
  8. Jee, přeju všechno nejlepší! ♥ Já devatenáctiny ještě neslavila, takže zážitky nemám, ale tvoje vypadají užitě :) Mně se hrozně líbí ta růžová bundička, tu bych taky hrozně chtěla a ten kaktus je roztomilej hned bych ho brala :D Já v Primarku teda ještě nebyla, ale ráda bych se tam někdy podívala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooc <3 Ten kaktus je úplně boží a vůbec nevypadá uměle, což je super. Bundičku už mám podruhé na sobě a je skvělá :) Přeju ti, ať ti někdy ten Primark vyjde.

      Vymazat
  9. Jéé, tak to ti přeju dodatečně všechno nejlepší :) Je skvělý, že jsi si svoje narozeniny tak moc užila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooc :) Užila jsem si je opravdu dostatečně.

      Vymazat
  10. Ta růžová bundička se mi neskutečně líbí!
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  11. Tak opožděně ti přeji všechno nejlepší! :) Růžová bundička se mi hrozně líbí.

    Jak vidím ten dortík, tak bych ho hned snědla :D .Já své 19-ctiny ještě neslavila. Čeká mě to za 2 roky :D Ale jinak narozeniny moc neslavím. Většinou jen s rodinou a pár kamarády. Snad sis to užila naplno! ¨

    P.S. Tvůj blog se mi hrozně líbí a budu ráda, když mrkneš i na můj ♥ www.justlucy.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooc <3 Dort už bohužel nezbyl :D Oslavy s rodinou blízkými jsou stejně nejlepší :) A děkuju, určitě na tvůj blog také zavítám.

      Vymazat
  12. Ach aj ja by som uz konecne chcela navstivit primark, tak azda sa mi to niekedy podari, inak vsetko najlepsie k narodeninam :), a ta ruzova bundicka je peckova :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za přání, doufám že se ti Primark někdy vydaří :) Koukám, že bunda má fakt úspěch :D

      Vymazat
  13. Dodatočne - všetko najlepšie k narodeninám :) Taktiež sa chystám do Primarku, vždy tie hauly obdivujem len na nete :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)! Přeju ti úspěšné nákupy! Fakt to stojí za to :D

      Vymazat
  14. Letos jsem slavila 19tiny s mým pritelem :) a byli jsme spolu v kine v ten den, jinak pak jsme to taky oslavili na wellness pobytu:). V primarku v drážďanech jsem byla zatím 2x a nějak extra me neoslovil :) spíš hollister a drogerka :D letos nevíme jestli pojedeme znova, ale máme naplánovanou cestu do německa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně strávené narozky :) Za Hollistrem jela do Drážďan ségra :D

      Vymazat
  15. musel to byť super deň :) kúpila si si pekné veci a škoda tej sukne, ale nehody sa stávajú, všakže ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sukně naštěstí dopadla dobře, čistírna mě zachránila :D

      Vymazat
  16. Jéé tak to muselo byť skvelé! :) Ja som svoje narodeniny oslavovala doma v kruhu najbližších, no aj takéto niečo by som brala :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba někdy něco takového vyjde :) Ale oslava s nejbližšími je přece jen největší dárek :)

      Vymazat